{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

دبستان دخترانه هیات امنایی شهید هاشمی نژاد 1 منطقه 5 تهران

دبستان دخترانه هیات امنایی تهران منطقه 5 تهران
استان : تهران
ناحیه : منطقه 5 تهران
امکانات : خوابگاه کتابخانه آزمایشگاه نمازخانه سالن کنفرانس ورزشگاه کلاس هوشمند
آدرس : تهران، بلوار فردوس، تقاطع شقایق، روبروی تعمیرگاه باقری
تلفن : (021) 44105885
ایمیل : شما وارد کنید

این صفحه 9,432 بار بازدید شده


توجه! گاما تنها نمایش دهنده اطلاعات مدارس است و هیچ رابطۀ حقوقی با مدارس ندارد در صورت تمایل می توانید نظرات خود را در مورد مدرسه دخترانه شهید هاشمی نژاد 1 با سایر کاربران جهت انتخابی آگاهانه به اشتراک بگذارید.
در صورتی‌که هر یک از اطلاعات نمایش داده شده صحیح نیست «درخواست ویرایش اطلاعات» برای ما ارسال کنید.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر لطفا ابتدا ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای ثبت نظر لطفا شماره موبایل خود را تایید کنید.

کیفیت کلاس‌ها و امکانات رفاهی مدرسه
کیفیت آموزشی و قبولی در آزمون‌ها
آموزش‌های رایانه و فناوری اطلاعات
احساس امنیت و شادی در مدرسه
برخورد مسئولین مدرسه با شما
تناسب شهریه با خدمات مدرسه
امکانات و کلاس‌های ورزشی
فعالیت‌های پرورشی و هنری

3 نظر

نیکا شاه کرمی

سلام من حدود۳سال پیش دانش اموز این مدرسه بودم و کلاس چهارم اومدم به این مدرسه معلم کلاس چهارمم خیلی بد بود خانم بزرگی بود خاطره خوبی از ایشون ندارم اما کلاس پنجم با خانم روحانی بودم و واقعا از هر لحاظ عالی بودند و سختگیر برای من دقیقا مثل یک مشاور و مادر بود کلاس شیشم خانم چینی ساز بود مدتی که باهاشون بودیم کوتاه بود اما خیلی خلاق مهربون خوش برخورد بودند و من از طریق این معلم عزیز به هنر علاقمند شدم چون طراحیای قشنگش من رو جذب کرد و از معلمین بگذریم کادر خوبی نداشت خانم میراشه که خیلی بد اخلاق بودند و اخلاقشون با شخص من و دوستام به قدری بد بود که هنوز ما یادمونه و درکل اون رفتارش باعث لجبازی بیشتر دانش اموزان میشد??‍♀️ درکل پدر مادر عزیز با خیال راحت بچتون رو بسپرید به این مدرسه من الان یه دبیرستانیم اما هنوز روزهای سرد و اردو های پر هیجان و داستان های قشنگ با معلمین رو یادمه??

Holiw Dh

سلام در این متن توضیحات خیلی خوبی را در اختیارتون میزارم . این مدرسه از نظر امکانات خوب هستش معلمان و ناظم های بسیار خوبی داره ؛ از جمله خانم علمدار معلم پایه سوم ، خانم ریاضی پایه پنجم، خانم سلگی پایه ی ششم ، از جمله معلم های خوب این مدرسه هستند . حیاط مدرسه بسیار بزرگ هستش حدود ۱۲۰۰ نفر دانش اموز داره مدیریت مدرسه بسیار عالی هستش و مدرسه به خوبی مدیریت میشود و با اینکه جمعیت این مدرسه زیاد می باشد ولی به طور خاصی نظم داره ناظم ها رفتار های خیلی مناسبی با بچه ها دارند مخصوصا با بچه هایی پایه های پایین تر هستند . این مدرسه ۳ تا ناظم داره خانم مناف زاده که ناظم پایه های اول و چهارم می باشه که خیلی مهربون هستند و اصلا به بچه ها مخصوصا پایه های بالا تر بی احترامی نمیکنند . خانم ولدخانی ناظم پایه های دوم و سوم که ایشون هم بسیار مهربون هستند و با بچه های بالاتر ارتباط خوبی دارند و ماشیشم هایی که از کلاس اول تا ششم در این مدرسه در خوندیم با ایشون ارنباط خوبی داریم و ما همه ایشون رو دوست داریم ولی متاسفانه امسال خانم ولدخانی بازنشسته می شوند ، خانم میراشه ناظم پایه های پنجم و ششم ایشون نسبت به بقیه ناظم ها یکم سخت گیر تر و تند رو هستند و در کل با بچه ها ارتباط خوبی دارند و فکر کنم امسال هم ایشون باز نشسته می شوند . خانم اولیا معاون مدیر هستند که ایشون فوق العاده مهربون هستند و من در این ۷ سال تحضیلی ام در این مدرسه از پیش دبستانی در این مدرسه بودم هیچ وقت ندیدم ایشون رفتار تندی داشته باشند و در کل خیلی خوبن ‌. امسال سرکار خانم مهرآرا بازنشسته میشوند و بعضی از بچه ها میگن که خانم اولیا میخواهند مدیر بشوند ولی نامعلوم هستش . مدرسه سرایدار داره و نظافت مدرسه خیلی عالی هستش . مدرسه بوفه داره . اب خوری وضع خیلی خوبی دارند دستشویی های پایه های چهارم تا ششم جدا هست از دستشویی های اول تا سوم مدرسه قبلا ازمایشگاه و وسایل بازی داشت ولی به دلایلی از جمله اینکه بچه ها از وسایل بازی افتادند، بخاطر همین وسایل بازی رو برداشتند ازمایشگاهم بخاطر اینکه قبلا مدریه شیفت ظهر و صبح داشت کلاس هایی کمی رو استفاده می کردند ولی چون اموزش پرورش گفت که شیف ها رو بردارند همه صبح بیان بخاطر همین ازمایشگاه رو برداشتن و کلاس کردند . ساعت تعطیل شدن مدرسه در پایه ها متفاوت است مدرسه سه طبقه هستش و در هر طبقه پایه ها متفاوت است اتاق بهداشت دارد ابدار خانه دارد معاون پرورشی دارد معلم های هنر خیلی خوب هستند به طوری که خارج از مدرسه برای خودشون کارگاه دارند از جمله خانم قادری بعضی از معلم هایی در این مدرسه درس میدهند معلم خصوصی تیزهوشان هستند اتاق ورزش از جمله میز پینک پنگ دارد تنیس توپ های بسکتبال و والیبال و فوتبال مسابقه های ورزشی که منطقه ای است . کلاس ها هر سال پرده هاش عوض میشه و مدرسه نقاشی میشه در کل مدرسه ای هستش که تمام بچه ها راضی هستند و بعضی هایی که نظر منفی دارند میشه گفت از جمله بچه های بی انضباط هستند که برای اینکه مدرسه رو بد نشون بدهند نظر منفی میدن من ۷ سال در این مدرسه تحصیل کرده و راضی هستم . امیدوارم کمک کرده باشم ...!

Anita Rs
کیفیت کلاس‌ها و امکانات رفاهی مدرسه
5
کیفیت آموزشی و قبولی در آزمون‌ها
5
آموزش‌های رایانه و فناوری اطلاعات
4
احساس امنیت و شادی در مدرسه
4
برخورد مسئولین مدرسه با شما
3
تناسب شهریه با خدمات مدرسه
3
امکانات و کلاس‌های ورزشی
5
فعالیت‌های پرورشی و هنری
5

سلام من شش سال است که در این مدرسه درس میخونم. از اول یا ششم اینجا بودم و امسال هم از این مدرسه میروم. مدرسه خوبی است. مدیر و معاونان و الخصوص معلمان خوبی دارد. مسابقات ورزشی برگزار میکند، از نظر بهداشت خوبه، و امکانات خیلی خوبی داره. از معلمان عزیزی که منو در این شش سال یاری کردند، تشکر و سپاس ویژه از ایشان دارم. به امید دیدار.

نمونه سوالات امتحانی این مدرسه

آخرین دانش آموزان این مدرسه